Banka Hesap Numaraları ENGLISH

“Sitemizde Perakende Satış Yoktur.”

HİKAYEMİZ

TISERT | Türkiye - 43 yıldır sürekli gelişim

Küçük bir başlangıç

İbrahim Bey, 17 yaşındayken doğduğu ve büyüdüğü İstanbul’da akvaryum aksesuarları için küçük bir üretim hattı başlattı. Sadece akvaryum vantuzu üretimi ve tek bir müşteri ile başlangıcı takip eden 20 yılda, üretim tesislerine yatırım yapan şirket ürün portföyüne her çeşit kuş ve balık aksesuarı ekledi.

Ulusal Dağıtıma giriş

Nilüfer Hanım şirkete yeni milenyumun başında katıldı. Türkiye'de artan akvaryum ürünleri talebini ortaya çıkaran TISERT, balık yemi, motorlar, filtreler ve soğutucu ürünleri için Prodac, Hydor ve Teco gibi dünyaca ünlü markalarla çalışmaya başladı. Şirket, tüm Türkiye’deki müşterilerine hizmet vermeye devam edebileceği yeni bir yere taşındı.

Nesilden nesile

Yeni nesil Sert ailesi işe katıldığında şirket kedi ve köpek sektörüne giriş yaptı. Firmanın yeni markası Mio, 2012 yılında piyasaya sürüldü. Bu markalaşma sürecini, Kuş ve kemirgen aksesuarları için Beaks ve akvaryum malzemeleri için Aquawe markaları takip etti. Yeni teknolojilere yatırım yapan TISERT, ürün ve hizmetlerinin kalitesini arttırdı. Artan B2B müşterileriyle iletişimi daha verimli kılan bir mobil uygulama geliştirdi.

Uluslararası konumlandırma 

Sadece bir vantuz üretim hattına sahip küçük bir şirketten, sürekli olarak gelişen bir şirket haline gelen TISERT, 2014 yılında müşteri portföyünü yurtdışındaki pazarlara açmaya başladı. Ürünleri Avrupa, Kuzey Afrika, Orta Doğu ve Uzak Doğu'da dağıtılmaya başlandı.

Parlak bir gelecek

2017 yılında Yeni Nesil Genç Yönetici Ödülleri, İnovatif Şirketler Ödülü ve Sektörel Master Ödülü dahil 4 ödül kazandı. Satış ve Pazarlama Müdürü Selçuk Sert: “Tüketici merkezli kalite anlayışımız, müşterilerimizin ihtiyaçlarını ve beklentilerini anlamamızı ve bunları en iyi şekilde karşılamamızı sağlıyor. Uluslararası evcil hayvan endüstrisinin gelişen zorluklarıyla yüzleşmeye hazırız ”.